Většinu své profesní dráhy se zabývám finančním a organizační řízením v malých organizacích, zejména neziskových. Baví mě pronikat do principů fungování týmů a hledat co nejefektivnější nastavení procesů tak, aby vše hladce plynulo.
Mou doménou je nastavení systému při komunikaci s účetní firmou tak, aby se z účetnictví dala dobře získávat potřebná data pro reporting donorům, sledování finančního zdraví a cash-flow organizace. Mým hlavním pracovním nástrojem je excel. Ráda využívá zdroje dat přímo z databází a navrhuji tabulky, zejména ty kontingenční, které Vám pomůžou vidět a pracovat s tím, co právě potřebujete.
S čím Vám mohu pomoci?
- nastavení spolupráci s vaší externí účetní firmou – systém zakázek, středisek, činností ušitý na míru pro potřeby Vaší firmy,
- sestavení rozpočtu projektu/projektů,
- poradenství při sestavování celoorganizačního rozpočtu,
- finanční plánování – krátkodobé, střednědobé, dlouhodobé,
- nastavení sledování čerpání rozpočtu,
- zaškolení týmu v základech účetní administrativy.